Toppen dag!

Har haft en helt underbar ledig dag! Här hemma har vi hunnit med både tvätt dammsugning och bak!
Efter maten så klädde vi på oss och gick till stensveden för att hämta extra barnen! Första gången jag skulle hämta dom där men det gick ju toppen det å!;) men min fråga är? Vad är det som är så spec. Med det dagiset??? Alla vill ha sina barn där lång kö är det också men vet inte om det stack ut så mycket?! Men jag vet ju inte, har ju inte mitt barn där! Trevlig personal var det iaf!

Hemma hos A och barnen var det liv i luckan , grannarna hörde nog att det var 6 barn i en liten trea! Mysigt! Men barn ska få vara barn! Klart dom lär får röra på sig! Där blev det fika, tjål bland oss mammor och så avslutade vi med kvällsmat tillsammans vilket inte var i går. Men det är svårt att få det att passa när man lever ett vuxen liv med jobb dagis familjeliv och ja sånt son hör till vardagen!

Nu har jag precis lagt mig i min ren bäddade säng! Det är ju så himla ljuvligt. I morgon vankas jobb igen! Nu ska jag sluta mina blå! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: L

2011-10-13 @ 20:20:49
Postat av: L

Haha, ja det har jag oxå funderat på:) vad är bättre med stensveden än de andra dagisen??

2011-10-13 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0