blingo

Har fått ett erbjudande att ha ett blingo party hemma hos mig! Och vad är blingo? Här kommer lite info för er som inte vet.

OM BLINGO!
Våren 2006 letade vi efter färgglada barnkläder som var tillverkade på ett miljövänligt sätt, det visade sig vara mycket svårt att hitta. Utbudet av ekologiska barnkläder var litet och och ville man dessutom ha färgglada ekologiska kläder var utbudet nästan obefintligt. Den allmänna uppfattningen om ekologi och ekologiska kläder ansågs var färglöst.
Denna uppfattning ville vi verkligen ändra på! Då startade vi blingo! Färg, form och funktion är ledord för oss samt vår ständiga strävan mot en tillverkning som är bra för både miljö och människa. Sedan första kollektionen har vi arbetat vidare med vårt koncept och utvecklat våra produkter. Vi vill att alla ska hitta något hos oss oavsett vilken stil man gillar.
Våra kollektioner innehåller mindre kollektioner som vi kallar koncept. Varje koncept är utformat efter en idé om en viss stil, ett tema, en färgskala eller ett mönster. Gemensamt för alla våra kläder är att de tillverkas av 100 % ekologisk bomull, håller hög kvalitet och att de passar barn och barns behov av rörelse. Kläderna säljs av våra duktiga säljare som gärna kommer hem till dig och visar vår ekologiska kollektion för dig och dina vänner.
Välkommen till blingos färglada ekologiska värld!



Skulle väl vara lite kul med omväxling och lite annat än bara meandi och se vad dom har att erbjuda. Samuel hade mkt blingo förut som jag har sänt vidare till dom mindre som S och jag älskade deras kläder! Jag gillar verkligen kläderna i år.  Jag frågar först innan jag bokar! Så vill NI komma ?? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Är jag i Ludvika det datumen du bokar så kommer jag gärna! :) Gör som jag, lägg ut lappar på hyllorna på Samuels dagis, i trapphuset och till vänner :) Det gick smidigt! :D

2011-09-07 @ 11:24:04
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ja, det finns mycket fint nu. De flesta butikerna har fått mer barnsliga kläder till de små vilket jag gillar och att de inte ska vara för mycket indelat "pojk och flick"...



Har för mig Cecilia sa att hon minst ville ha 5 som kommer på en visning men i söndags var vi bara 3. Fast det var okej med tanke på att vi bor i samma stad. Hoppas du får ihop några och kom ihåg att bjuda in mor/far-föräldrar, kusiner ja allt du kan komma på! ;)

2011-09-07 @ 13:06:03
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0