Fredag

God morgon på er där ute! Jag och Samuel har tagit med oss Täcket ut i soffan , det kallar vi mys:) ska försöka blogga Från mobilen , har aldrig gjort det från den nya. Känner mig lite bättre idag, men inte helt kry men har man barn Får man inte känna efter så mycket. Det var Ju torsdag igår och då hade vi taco mys i stället för i kväll. För efter lunch åker vi mot byn och hem till Linda , jag ska Ha alla barn i morgon medans hon jobbar , var meningen Att johan skulle vara med men han måste jobba. Så ska ge dom snäll medicin som Innebär en stor godispåse, Hihi så dom inte gör slut på min sista energi. Ska vila lite till här med prinsen , innan Emelie och barnen kommer. Vi ska göra lite Ärenden innan jag åker mot byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0