smått och gott!

God morgon söndag! Här i huset har vi nyss ätit frukost och det stora barnet ligger fortfarande och sover så skönt där inne i sängen! S har myst ner i soffan under sin laban filt och jag sitter med laptopen i knät!

I fre var jag i v-ås och kikade in erikslunds nya shopping centrum och ikea såklart! Men inne på Ikea blev de inte så mycket ändå men ändå så handla jag mest där inne. mest ljus blev de så nu är man laddad för ett tag iaf i höst mörkret! Ny matta till hallen, pärlor och pärlplattor till Sam(julklapp) toaborste en ljusstake ett nytt överdrag till våran fåtölj så den blev som ny,nya konsoler till hyllan i köket. Det var typ det jag hittade. Hittade även en byrå som jag tror jag ska inhandla till hallen. Men ska suga på den karamellen ett tag till.

Sen brann de till i Jonnas plånbok haha. Blev ett linne ,skjorta ett par skor en ros(dek) ett svart hjärta 3 par kalsonger en sjal till mig (som jag inre gillar /: ) eller de kanske inte var så mkt ändå ;) höll rätt bra i pengarna.
Men på lördag morgon ringde johans mamma och frågade om jag ville åka med henne till blg, jag skulle jobba och hon skulle till ica maxi och gruvgatan. Så inne på ica maxi blev de 2 st julklappar en blomma till v-rummet skor till sam(pax) så nu är han klar för vintern. Åkte vidare till annas hem och där inne hittar man ju alltid något ;) Blev 3 st hjärtan 2 st ljusstakar en grönkrans och en bit sadeljord att ha runt den! Så ja under denna helg så har min plånbok gått hett. Men kul med lite nytt till hemmet! Och går man med svärmor så får man ju massa tips och bra idéer.

Nä ska nog ta ett ryck här hemma och bädda ihop Sam´s säng hoppa in i duschen och så tror jag att vi ska bege oss ut i skogen innan lunch och titta efter lite smått och gott så man kan fortsätta höst pynta här hemma!

Här kommer lite bilder på hemmet och lite nya saker. Men kan inte bestämma mig om jag ska ha den vita lyktan på golv eller skänken i v-rummet! Vad tycker ni ? Den svarta ljusstaken(den står på köksbordet nu) el lyktan ?


svarta hjärtan från annas hem. Rosen från contrey house fick ta plats på bordet,3 nya ljusstakar på skänken vitt hjärta på spegeln och lyktan på golv!




Den gröna kransen med sadeljorden, svarta hjärtat fick pryda hallen sen har vi lyktan som jag är osäker på vart jag vill ha den någon stans ?? "nya" Fotöljen sen en bättre bild på spegeln med hjärtat. Undrar om jag gillar hjärtan haha :D




Här kommer en kik på mina o sam´s skor och en ljuvkik i julklapps påsen ;)



Ha en bra söndag alla ! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0